AFLYST / FLYTTET Generalforsamling 28. maj 2020, kl. 19:00

Fejlmeddelelse

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls i menu_set_active_trail() (linje 2405 af /var/www/keilstruplund.dk/public_html/includes/menu.inc).
08-05-2020 Ole Gregersen

Generalforsamlingen må aflyses!!!!      (28. maj 2020)

Så fik vi planen for genåbningen af Danmark, den såkaldte fase 2. Her til morgen har vi også fået indsigt i planen for genåbning af Danmark i fase 3 og fase 4. Det vil sige, at vi nu har nogle rammer frem til begyndelsen af september måned 2020.

Forsamlingsforbuddet blev ikke ophævet eller udvidet i fase 2. I fase 3 tales der om at forsamlingsforbuddet kan hæves til 30 til 50 personer. Vi har vurderet, at med behørig iagttagelse af myndighedernes retningslinjer vil vi i Grundejerforeningen kunne afvikle vores ordinære generalforsamling, hvis vi måtte være forsamlet op til 50 personer. Det vil selvfølgelig også være afhængigt af om vi kunne skaffe et lokale, der vil kunne leve op til kravene.

Så lige nu er vi i den situation, at vi må AFLYSE / UDSÆTTE den ordinære generalforsamling fra den 28. maj 2020 til torsdag den 18. juni 2020, kl. 19:00 - stedet er endnu ikke fastlagt.

Bestyrelsen må nu afvente, at regeringen bliver mere konkret om forsamlingsforbuddet hen imod den 08. juni 2020, hvor fase 3 skal starte.

Vi er blevet vejledt om, at vi skal skrive til Grundejerforeningens medlemmer, at skulle der være nogen af jer, der ikke er tilfredse med vores beslutning om aflysning/udsættelse af generalforsamlingen, så skal du/I skrive til os i bestyrelsen. Af din/jeres protest skal fremgå, hvilke væsentlige grunde du/I har til at modsætte jer en udskydelse af generalforsamlingen.

Til jeres orientering fortsætter Grundejerforeningens virksomhed på det grundlag, som er gældende i vedtægten. Kontingent vil være uændret indtil anden beslutning træffes (i den forbindelse bemærkes, at bestyrelsen indstiller til uændret kontingent i 2020/2021).

HUSK! Hvis du har forslag og emner til dagsorden skal vi modtage dem senest den 10. juni 2020!!!

§ 16: Forslag fra medlemmerne eller sager, der af medlemmerne ønskes behandlet på general-forsamlinger eller møder, skal skriftligt tilsendes bestyrelsen senest 8 dage inden den pågældende generalforsamling, dog at forslag vedrørende ændring af grundejerforeningens vedtægter skal være foreningens bestyrelse i hænde senest 1. maj.

Så fremt det ikke bliver muligt at afholde generalforsamlingen inden sommerferien 2020, vil alle grundejerforeningens medlemmer modtage en skriftlig beretning fra bestyrelsen. I har allerede modtaget det reviderede regnskab for 2019, bestyrelsens budgetforslag for 2020/2021. Medlemmerne kender også bestyrelsens forslag til vedtægtændringer.

Ole Gregersen, formand (nr. 48)