Indkaldelse til EKSTRAORDINÆR generalforsamling

B E R I G T I G E L S E

Bestyrelsen indkalder hermed til:

Ekstraordinær generalforsamling

Onsdag den 23. oktober 2019

Fra kl. 19:00 – 22:30

I Birkerød Idrætscenter, Bistrupvej 1

Glassalen (1. sal)

Du finder alle materialer under menypunkter: "Referater" - klik ind under "Generalforsamling"

Indkaldelsen med alle materialer er også omdelt i jeres postkasser her til aften.

Kom i god tid til generalforsamlingen. Vi skal i gang til tiden for at kunne nå igennem dagsordenen.

HUSK! At hvis du ikke kan deltage kan du overlade en fuldmagt med din holdning til de forsk. forslag til din nabo, som så kan stemme på dine vegne.
Du har også mulighed for at aflevere din fuldmagt til bestyrelsen via Grundejerforeningens formand - send din fuldmagt til formand@keilstruplund.dk eller kom forbi min dør (nr. 48). (se § 16 i Vedtægterne)

Forslag fra medlemmer der ønskes behandlet på den ekstraordinære generalforsamlingen skal skriftligt tilsendes bestyrelsen senest 8 dage inden generalforsamlingen d. 23.10.19 - sendes til bestyrelsen@keilstruplund.dk (se § 17 i Vedtægterne).

Da det er nogle ret vidtgående beslutninger vi skal træffe på den ekstraordinære generalforsamling (både praktisk, økonomisk og for at kunne presse Kommunen i de videre forhandlinger) har bestyrelsen (besluttet at indstille til generalforsamlingen og dirigenten, at alle beslutninger omkring affaldsløsningen behandles efter § 17 i Vedtægterne, på tilsvarende måde som hvis vi skulle ændre vores Vedtægter.) BERIGTIGELSE

(Det betyder, at mindst halvdelen af medlemmerne er tilstede og afgiver stemme, og at beslutningen tages med mindst 2/3 af de afgivne stemmer. Blanke stemmer regnes for ikke afgivne. Det betyder også, at møder der ikke mindst 36 grundejere (incl. fuldmagter) op til den ekstraordinære generalforsamling kan generalforsamlingen ikke afvikles.) BERIGTIGELSE

BERIGTIGELSE: pr. 08.10.19 Der kan kun træffes beslutninger på den ekstraordinære generalforsamling via simpelt flertal (§ 17, 1. afsnit). Og generalforsamlingen er beslutningsdygtig uanset antal fremmødte!

Skulle du have lyst til at kigge nærmere på Kommunens nye affaldsbeholdere og containere kan du gøre det via disse links:

Her kan du se de nye affaldsbeholdere (240 liter) hvis vi ender med den individuelle løsning.

https://www.rudersdal.dk/files/media/2019/26/skillevaegs_fordeling_60_-_40.jpg

Her kan du se de nye affaldscontainere (alle størrelser) hvis vi skal have to containerpladser

http://www.micodan.dk/Sulo_plastcontainere.asp?hidesub=yes

I bestyrelsens forslag 2 skal anvendes 660 liters containere og 1.000 liters containere.

HUSK! Skulle du have spørgsmål vil det være godt at vi får dem stillet ind generalforsamlingen, så vi har tid til at undersøge tingene.

På bestyrelsens vegne

Ole Gregersen, formand
Nr. 48